Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελληνικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελληνικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 22 Ιουλίου 2008

Ανωτέρα Ιουδαϊκή Ηθική

Πουθενά δεν βρίσκει ο αναγνώστης τής Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας, μέχρι και αρκετούς αιώνες μετά Χριστόν, αναφορές στα Ιουδαϊκά θρησκευτικά (ως μέρος τού λόγου), παρά το γεγονός ότι η μετάφραση τών Εβδομήντα στην Αλεξάνδρεια είχε προηγηθεί από την εποχή τού Αλεξάνδρου. Με το όχημα τού Χριστιανισμού, αντί αυτό να ενσωματωθεί αρμονικά μέσα στην υπάρχουσα Γραμματεία, παρατηρούμε εισαγωγή ανθελληνισμού, ενσωμάτωση Ιουδαϊσμού και Φαρισαϊσμού μέσα στον Ελληνισμένο Λόγο τού Χριστού και, την καύση και καταστροφή βιβλίων, αρχίζοντας στην Έφεσο με την επίσκεψη τού Παύλου εκεί ως την εκτέλεση τού Ιουδαίου αντιπροσώπου του: Τιμόθεου. Η ουδαμού αναφορά τού Ευαγγελιστή Ιωάννου για τα Έργα και τις Ημέρες τού Παύλου στην Έφεσο, η έστω το όνομα αυτού [τού Αποστόλου τών Εθνών, πατέρα τής Σιωνιστικής Παγκόσμιας Κυβερνήσεως τών Σανχενδρίνων] σε οποιοδήποτε σημείο τών γραπτών του, αποδεικνύει τους λόγους που οδήγησαν τον Ιωάννη να γράψει τα πλέον Αντι-Σημιτικά Κείμενα, [περί πατρός Διαβόλου, ψευδαποστόλων, παιδιά Σκότους κτλ.] την ίδια περίπου εποχή όταν ο Ιώσηπος στη Ρώμη, έγραφε τα «Κατά τών Ελλήνων και την ανωτέρα Ηθική τού Ιουδαϊσμού», την ηθική περί Παγκόσμιου Χωριού, αυτήν που τον οδήγησε στη Ρώμη μετά την καταστροφή τού Δευτέρου Σολομώντειου Ναού στα Ιεροσόλυμα, όπου ως Ιουδαίος Ανώτατος Στρατιωτικός δεν έπεσε υπέρ Πατρίδος και Πίστεως, όπως πχ. τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες ή τον Έκτορα στη Τροία.

Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Ιουδαίος Έλληνας ;

Πολίτης (πολιτογραφημένος) Ελλάδος ο μακαρίτης σκηνοθέτης Ιούλιος, αλλά χωρίς Ελληνική ιθαγένεια, θρησκεία και με πολύ φτωχά Ελληνικά (ύστερα από μισόν αιώνα παραμονής στην Ελλάδα), αρχικά στο Ισραηλιτικό Νεκροταφείο και μετά δίπλα στον τάφο τής συζύγου του, μονίμως στο Α΄ Αθηνών. Εκεί θα θυμίζει στους Νεοέλληνες τί ήταν η Ελλάδα όταν εκείνος ήρθε. Πόρνες, προαγωγοί, κλεφτρόνια, αγράμματοι και υπόκοσμος περιμένοντας τον Αμερικανικό Στόλο στον Πειραιά.

Δίπλα στη σύντροφο της ζωής του Μελίνα Μερκούρη, στο Α' Νεκροταφείο, θα γίνει σήμερα [2 Απριλίου 2008] το απόγευμα η ταφή του Ζυλ Ντασσέν. Νωρίτερα, στις 3 μ.μ. θα τελεστεί η νεκρώσιμη ακολουθία στην Ιερά Συναγωγή του ισραηλιτικού τομέα στο Γ' Νεκροταφείο Αθηνών στη Νίκαια.

Αφού ο σκηνοθέτης δεν άλλαξε θρησκεία για τον γάμο του με την Μελίνα Μερκούρη, μήπως η Μελίνα είχε γίνει Ιουδαία; Τον τόπο γεννήσεως δεν μπορείς να τον επιλέξεις, τον τόπο θανάτου και τρόπο ταφής, μπορείς να προσπαθήσεις.

Αφού ο σκηνοθέτης ενταφιάζεται δημοσία δαπάνη, σε αντίθεση με πολλούς άλλους Έλληνες, οι οποίοι δεν τυγχάνουν τέτοιας δαπάνης, οι Ιουδαίοι τυγχάνουν στην Ελλάδα περίοπτης θέσεως. Σε περίπτωση που οι Ιρανοί απαιτήσουν την εκδίωξη τού Ισραήλ από την Μέση Ανατολή, η Μακεδονία μοιάζει να είναι ο χώρος υποδοχής. Οι μουσουλμάνοι δεν μπορούν να ενταφιασθούν στα χριστιανικά κοιμητήρια, οι αυτόχειρες ενταφιάζονται εκτός τειχών, οι ιδιοκτήτες τάφων μοιάζει να εξαιρούνται, αφού ο Παντελής Σφηνιάς είχε προλάβει να εξασφαλίσει ακόμα και τάφο σε καλό μέρος. Πώς όμως ένας Ιουδαίος ενταφιάζεται ανάμεσα Ελλήνων Χριστιανών; Εάν και ο γάμος είχε γίνει όπως η κηδεία τού σκηνοθέτη, δηλαδή από ραββίνο, τότε μάλλον και η σύζυγος κακώς δεν ενταφιάσθει στον Ιουδαϊκό Τομέα τού Τρίτου.

Έτσι όπως διαφαίνονται τα μελλούμενα, ο κάθε καλός καιροσκόπος, το καλύτερο που θα μπορούσε να επιλέξει μάλλον θα ήταν να γίνει ένας Ιουδαίος κοσμοπολίτης τών Βαλκανίων.

Οι Έλληνες όμως έχουν μάθει από τον Σωκράτη ότι πάνω απ' όλα βρίσκεται η πατρίδα, συνεπώς και η Μακεδονία και η Κύπρος και η Θράκη, όλα Ελλάδα είναι και στην Ελλάδα οι Έλληνες μάχονται για την Ελλάδα και για άλλα ιδανικά.

Ιουδαίοι, Χριστιανοί και Κομμουνιστές, ενίοτε μπερδεύουν τις προτεραιότητες περί ιδεολογίας και πατρίδας. Όταν δεν θέλουν να ομολογήσουν πεπραγμένα, χαρακτηρίζουν τα Έγγραφα πλαστά. Πλαστά τα Πρωτόκολλα τών Σοφών τής Σιών, πλαστά και τα περί Μακεδονίας τών Συντρόφων. Χαφιές ο Ζαχαριάδης, κρυμμένο το Ιστορικό Αρχείο. Θύματα πάντα οι Μετοικούντες Ιουδαίοι, αλλά θύμα και ο Χριστός.

Πριν διαλυθεί η Γιουγκοσλαβία, ένας πολύ καλός τρόπος για να φθάσει ένας επιβάτης από την Αθήνα στο Σικάγο, ήταν με την JAT, η οποία ήταν η μόνη Ανατολική η οποία διέθεται αεροπλάνα Boeing και όχι Σοβιετικά Τουμπόλεφ όπως οι υπόλοιπες.

Η δημιουργία τής Μακεδονικής ονομασίας εντός Γιουγκοσλαβίας ίσως πάντα είχε την υποστήριξη τής Δύσεως, τής Σιών και τών νοσταλγούντων μιας Ιουδαϊκής Θεσσαλονίκης.

Αυτοί οι Ισοκρατικοί Πρόεδροί μας, μάς μπερδεύουν ακόμα:

Στο συλλυπητήριο τηλεγράφημά του, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, αναφέρει: «Ο Ζυλ Ντασσέν υπήρξε ένας μεγάλος δημιουργός και αγωνιστής της Δημοκρατίας. Αγάπησε και κατάλαβε την Ελλάδα όσο λίγοι και έδειξε στον κόσμο με τη δύναμη της έβδομης τέχνης την ευγένεια και την πηγαία δημιουργική δύναμη του λαού μας.

Ο Ζυλ Ντασσέν συνέχισε με πίστη τον αγώνα της Μελίνας Μερκούρη για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα. Ηταν ο κατ' εξοχήν Ελληνας με την ισοκράτεια έννοια».

Καλό θα ήταν όλοι να γνωρίζαμε εάν η πρώην υπουργός Πολιτισμού είχε ασπασθεί τον Ιουδαϊσμό, εάν ήταν κρυπτοῙουδαία εξωμότρια (renegade-αρνησίθρησκη) και ποια είναι τα ποσά με τα οποία έχει χρηματοδοτηθεί από το υπουργείο Πολιτισμού το Ίδρυμα Μερκούρη και ποια είναι τα ποσά τα οποία εισέρρευσαν σ' αυτό από τα δωρηθέντα έσοδα ταινιών τού κοσμοπολίτη σκηνοθέτη, τον οποίο καλά και σώνει θέλουμε να τον ονομάζουμε Έλληνα, ενώ ο άνθρωπος παρέμεινε πιστός κατά τού (Ελληνισμένου) Λόγου τού Χριστού.

Ο φίλος μας Δανιήλ (Fried) στην Ουάσιγκτον προσφέρει καλές υπηρεσίες στον λαό του; ή κάνει Σχέδια παράλληλα με τον ραββίνο τής Νέας Υόρκης Arthur Schneider, για εναλλακτικές καταστάσεις τών Ιουδαίων στα Βαλκάνια, στον Καύκασο, στην Ευρασία, στη Θεσσαλονίκη και στην Πόλη τού Βοσπόρου; ακολουθώντας το Δόγμα Ντισραέλι από το 1850.

Σάββατο 22 Μαρτίου 2008

Χωρίς Κοινωνική Ασφάλιση και χωρίς Οικογένεια

Οι Μοναχοί έχουν δικό τους σύστημα περιθάλψεως γερόντων. Ο Δυτικός Κόσμος δοκίμασε να αντικαταστήσει την οικογένεια με την Κοινωνική Ασφάλιση και αφού αυτή απέτυχε να υποκαταστήσει αυτά που παλαιότερα προσέφερε η οικογένεια, τώρα έρχεται η Ιδιωτική Ασφάλιση και η Ιδιωτική Ασφάλεια.

Αυτές οι εμπορικές όμως επιχειρήσεις προσφέρονται μόνον στους υγιείς για ασφάλεια ζωής και στους εύπορους για προστασία.

Αυτόν [τον άνθρωπο] που οι ιδιωτικές Ασφαλιστικές εταιρείες δεν αναλαμβάνουν να τον ασφαλίσουν και αυτός ο οποίος δεν διαθέτει για προσωπική αστυνομία, ποιο Κράτος θα φροντίσει;

Ίσως ένα Κράτος με Κυβερνήτη έναν Φιλόσοφο Αρχηγό.

Μέσα σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία, τα Κοινωνικά Ταμεία Ασφαλίσεως, ΔΕΝ δύνανται να λειτουργήσουν σε επίπεδο κράτους, εφόσον η παραγωγή και η εργασία δεν είναι πλέον περιορισμένες εντός κρατικών ορίων. Συνεπώς τα φθηνά εισαγόμενα προϊόντα, από χώρες όπου η εργασία είναι φθηνότερη και ενίοτε ανασφάλιστη, επιβαρύνουν το έλλειμμα τών τοπικών Ταμείων Κοινωνικής Ασφαλίσεως αφού οι εργαζόμενοι, στην αλλοδαπή, που κατασκεύασαν αυτά τα προϊόντα δεν συνέβαλαν στα έσοδα αυτών τών Ταμείων.

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007

Ας τα ξαναδούμε τα πράγματα λίγο καλύτερα

Στη Μαίρηλαντ φέτος έχουμε παιδοκτόνους αυτόχειρες γονείς αλλά στην Αννάπολη οι Σύμμαχοι τακτοποιούν τη Μέση Ανατολή.
Στο Galveston, Texas ίσως δούμε και δόλο ... ίσως και βαρβαρότητα, ίσως και πώς η έννοια τής οικογένειας και τών παιδιών εξελίσσεται στις μοντέρνες κοινωνίες. Αλλά και στη Σύρο τών Κυκλάδων ακούμε για κακοποίηση παιδιού... από τον φίλο τής αλλοδαπής μητέρας, η οποία σιωπούσε ...
Κάποτε, πριν σχεδόν τριάντα χρόνια, ένας συμπατριώτης τορναδόρος-σιδηρουργός μετανάστης στη Νότιο Αφρική [ο Αθανάσιος Ρίζος], είχε παρατηρήσει: Αυτοί, με το παρακαλώ και το ευχαριστώ, υπονοώντας τους Λευκούς τής χώρας, νομίζουν ότι έγιναν Ευγενείς και θέλουν τώρα να μας απαυτώσουν κιόλας.

Μήπως τώρα γίναμε και εμείς Ευγενείς;
Πώς μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι για τους Ολυμπιονίκες μας, αυτούς που δεν τους επετράπη να συμμετάσχουν στους Αγώνες τής Αθήνας το 2004, όταν σήμερα στην Αμερική η Marion Jones ντροπιάζεται;

Μήπως και εμείς, καλό θα ήταν να ξυπνήσουμε από τον μεγάλο λήθαργο που εδώ και καιρό μας έχει αποχαυνώσει; Τι θα κάνει η Μερσεντές στην Κατερίνα και το τετρακίνητο στον Κώστα, ή πώς οι καταθέσεις μετρητών ή οι μισθοί τού Στρατού θα κάνουν την Ελλάδα να γκρεμίζει Τείχη. Μπορούν αυτοί οι Ολυμπιονίκες να βάλουν τα στήθη τους μπροστά και να υπερασπισθούν την Ελλάδα;

Γιατί οι δικοί μας αθλητές είναι καλύτεροι από την Marion Jones;

Γιατί η δική μας Δικαιοσύνη είναι καλύτερη από την Αμερικανική;

Εάν δεν έχουμε τίποτα καλύτερο τότε πώς θέλουμε να είμαστε Έλληνες; Τουλάχιστον ας μην ντροπιάζουμε το όνομα εάν δεν είμαστε εις θέσιν να κάνουμε το οτιδήποτε καλύτερα από αυτό που συντελείται και αλλού.

Είχα αναρωτηθεί πώς βρέθηκε η κάρα τού Ιωάννη τού Χρυσοστόμου στο Βατοπέδι [πριν σταλεί με πολεμικό αεροπλάνο στη Κύπρο για εκδηλώσεις και συνέδρια] αλλά σήμερα βλέπω πώς ο Ανταγωνισμός λειτουργεί ακόμα και για άλλα κειμήλια. Στη Λέσβο, έφθασε μέρος τής Αγίας Ζώνης [τών Βλαχερνών] από την Μητρόπολη Πριγκηποννήσων, αντί τής Μονής Βατοπεδίου και μάλλον τα έσοδα από την προσκύνηση αυτής [στην προσφάτως ιδρυθείσα από τον Οικουμενικό Πατριάρχη, Μονή τού Προφήτη Ηλία] θα βοηθήσουν κάποιο γηροκομείο τής Μητροπόλεως στη νήσο αφού τον Ηγούμενο στη Μονή Λειμώνος, δεν τον επιτρέπουν [ο Νομάρχης] να φιλοξενεί άλλους γέροντες, όπως άλλες Αρχές εκδιώκουν και τον Ηγούμενο και τους μοναχούς στην Αθωνική Μονή τού Εσφιγμένου.

Λαμπρή ευκαιρία έχει η Θεοδώρα να λύσει το χρονίζον Ζήτημα τής Μονής Εσφιγμένου, αλλά προς το παρόν μάλλον περιμένει την φυσική εξόντωση τών Εσφιγμενιτών με τον Αποκλεισμό τής Ελληνικής Πολιτείας [προς την Αθωνική] για λόγους Πίστεως και Τουριστικής Αναπτύξεως.

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

Αδριανός και Αρριανός

Στο Βρινδήσιο, ο ιταλός συνεργάτης, θεωρούσε τον Μάρκο Αυρήλιο [Αουρέλιο], Έλληνα. Εμείς εδώ, ίσως να θεωρούμε και τον Αδριανό το ίδιο αν και συχνά τον ονομάζουμε και Ανδριανό.

Αυτό που ενοχλεί τα αυτιά είναι η Αδριανούπολη να προφέρεται ως Εντιρνέ ή κάπως έτσι από αυτούς που δεν μπορούν να προφέρουν όλα τα γράμματα τού ονόματος και βάναυσα το τροποποιούν σε φτωχούς φωνητικούς ήχους, αλλά το χειρότερο είναι να ακούς δικούς μας οδοιπόρους να διαβάζουν την [φτωχή] ονομασία τών Τούρκων και να μην γνωρίζουν σε ποιανού την πόλη βρίσκονται.

Αυτή την λύπη, δεν την βρίσκει ο ταξιδευτής στην Αλεξάνδρεια, καθώς αυτοί που την ονομάζουν Εσκεντερέϊα, μεταδίδουν συγχρόνως και μια εκτίμηση και σεβασμό, κάτι που δεν είμαι βέβαιος [αφού δεν την έχω επισκεφθεί, σε αντίθεση με την πολή τής Αιγύπτου] εάν το ίδιο ισχύει και για τους κατοίκους τής πόλης τού Αδριανού και τού Ορέστη. Ίσως οι Ελληνικής καταγωγής πρόγονοι και απόγονοι τού Πορθητή, να αγαπούν την πόλη τους όπως κάθε άλλος γηγενής.

Ενδιαφέρον θα είχε να γνωρίζαμε εάν ο Αρριανός συζητούσε με τον Αδριανό: για τον Αλέξανδρο, την Αλεξάνδρεια, τον [δικτάτορα] Ιούλιο Καίσαρα, την Πτολεμαία Κλεοπάτρα. Έχω την εντύπωση ότι οι σχέσεις τών Ελλήνων υπό κατοχή Ρωμαίων δεν μπορούν να συγκριθούν με τις σχέσεις τών Ελλήνων υπό κατοχή Οθωμανών. Το χάσμα είναι τόσο μεγάλο που η έννοια κατοχή διέρχεται σε εντελώς διευρυμμένο πλαίσιο, όπου το ένα άκρο είναι τόσο πολύ διαφορετικό από το άλλο.